56777
1399/12/21     10:55
افتخاری دیگر برای عکاسی خبری ایران

فرشته اصلاحی، عکاس و هنرمند ایرانی نامزد دریافت جایزه جهانی وردپرس فتو 2021

فرشته اصلاحی ، عکاس و هنرمند ایرانی با مجموعه عکس "سودای پرواز" که روایتی از زندگی سعید رامین، ورزشکار سابق رشته‌ی پارکور که دچار ضایعه نخاعی شده است، در بخش ورزشی وردپرس فتو 2021 هلند بعنوان نامزد دریافت جایزه در این بخش انتخاب و برگزیده شد.

"وردپرس فتو" رویداد مهم و جهانی در حوزه عکاسی خبری هست که هر سال در بخشهای متعدد با تمرکز بر رویدادهای مهم و مختلف جهان با ارزیابی و داوری توسط عکاسان بنام و مطرح دنیا نفرات برگزیده را معرفی می کند.

مجموعه عکس ورزشی فرشته اصلاحی

فرشته اصلاحی، متولد بندرماهشهر(خوزستان)، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است که از سال 1392 بعنوان عکاس خبری در رسانه های کشور از جمله : رورنامه و مجلات همشهری و آژانس عکس همشهری، خبرگزاری میزان، تهران ایمیجز و عضو منتورشیپ در گروه پودیوم فتو به فعالیت در این زمینه می پردازد.


 وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه هنر تهران است.

او در اغلب استانهای کشور بعنوان عکاس و پژوهشگر به جهت علاقمندی به فرهنگ، داستانهای مختلف، روابط و عواطف انسانی حضور داشته است.
اصلاحی در کار خود به جزئیات نادیده گرفته شده از طبیعت و روابط انسانی، پیچیدگی آن و همچنین تنوع رفتاری در فرهنگ ها و جوامع مختلف توجه دارد.

مجموعه عکس ورزشی فرشته اصلاحی
 

دریافت دو دوره جایزه از جشنواره عکس خبری دوربین دات نت و دریافت لوح برگزیده سه دوره  سفرهای عکاسی به مناطق محروم کشور از موفقیت های ارزشمند فرشته اصلاحی در عرصه رسانه و عکاسی مستند است.

https://www.worldpressphoto.org/collection/photocontest/2021






منبع خبر : نورفتو
نظرات

نظر شما