62130
1400/08/22     10:58

نمایشگاه عکس های نرگس سینایی

نمایشگاه عکسهای نرگس سینایی تحت عنوان « مردم وار» از 25 تا 28 آبان در شهر یزد برگزار می شود.

نرگس سینایی عکاس اهل خراسان جنوبی، دانش آموخته کارشناسی ارشد ایرانشناسی، سابقه نزدیک به ده سال فعالیت عکاسی و رسانه ای را در رزومه کاری خود دارد.
وی به مدت شش سال به عنوان عکاس خبری در خبرگزاری های فارس و ایرنا نیز فعالیت داشته و همچنین برگزاری نمایشگاه های عکس گروهی و کسب رتبه های مختلف در جشنواره های عکاسی را در کارنامه عکاسی خود دارا می باشد.


نمایشگاه عکس های نرگس سینایی

وی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه که در هتل داد یزد برگزار می شود گفت: چهل عکس با موضوعیت مردم نگاری و مستند اجتماعی یزد در این نمایشگاه به روی دیوار می رود.
سینایی با بیان اینکه عکس های حاضر در این نمایشگاه حاصل هفت سال عکاسی در شهر یزد هستند افزود: معماری منحصر بفرد یزد و فرهنگ عامه اصیل مردم یزد از دلایل اصلی عکاسی در یزد بود.
وی ادامه داد:تاکید بر عنصر انسان در عکس ها و برجسته کردن نقش مردم در پویایی بافت تاریخی یزد بیشتر از هر موضوعی در عکس ها مورد توجه قرار گرفته  و همچنین بیرون کشیدن واقعیت های جاری و روزمره زندگی مردم در کنار معماری فاخر و اصیل  به ویژه در بافت قدیم یزد همواره مورد توجه بوده است.
قابل ذکر است آیین گشایش نمایشگاه عکس « مردم وار» ٢۵ ساعت ١٧:٣٠ عصر در محل هتل داد یزد واقع در خیابان دهم فروردین برگزار می شود.





نظرات

نظر شما