پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
1401/03/07 15:15
فیلم سینمایی "قدغن" به کارگردانی مجید مافی و تهیه کنندگی حسین فرحبخش و محصول پارسا فیلم است این فیلم در خصوص بزه های خانوادگی و اجتماعی و نیز اتفاق هایی است که در بعضی خانواده ها رخ می دهد و وارد حریم خصوصی و مَمنوعه می شود.
بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: سام درخشانی - کریم امینی - ساناز سعیدی - افسانه چهره آزاد - علیرضا استادی - محمود جعفری - رزا بیات - ونوس کانلی - اشکان عقیلی - ملیکا شهاب - علیرضا قادری و جواد یساری (خواننده)
عوامل تولید: فیلمنامه نویس: مجید مافی و کریم امینی - مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی - صدابردار: علیرضا کریم نژاد - طراح چهره پردازی: امید گل زاده - موسیقی: محمد احمدی - تدوین :حامد حسینی - صداگذار: حسین ابوالصدق - مدیر تولید: محمد عزت خانی - مدیر تدارکات: روح الله خلجی - برنامه ریز: هانیه رازقی - دستیار اول کارگردان: حبیب قلی زاده - منشی صحنه: محبوبه نظری- نور پرداز: سعید کشی پور - طراح لباس: مژگان عیوضی - طراح صحنه و دکور: مرتضی شریف پناهی - فیلم بردار پشت صحنه: انوشیروان نعیمی -جلوه های ویژه میدانی آرش آقابیک عوامل تولید فیلم هستند.
1/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
2/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
3/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
4/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
5/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
6/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
7/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
8/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
9/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
10/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
11/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
12/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
13/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
14/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
15/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
16/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
17/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
18/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
19/19
پشت صحنه فیلم سینمایی قدغن
اخبار مرتبط
صحنه و پشت صحنه فیلم سینمایی دم غروب زعفرانیه
سینما تمایل دارد که از عکس به عنوان موضوعی صامت و قطعی درباره گذشته یاد کند و کاملاً عادی ست که از عکس هایی استفاده میشود تا این ویژگی ها را به نوعی تایید کند.فیلم دم غروب زعفرانیه یک ملودرام اجتماعی درست به واقع تلخ از روزگار این روزهای جامعه پر زرق و برق تهران امروز بود با نگاهی متفاوت به جامعه ...
پشت صحنه فیلم گردنگیر و ترانه های پدری
داستان فیلم "گردنگیر" با فلاش بک و فلاش فوروارد روایت می شد و دو زمان متفاوت را بازگو میکرد از گذشته و حال سخن می گفت به لحاظ میزانسن بایستی فضا سازی می شد و همین کمی عکاسی را در این فیلم دراماتیک تر میکرد . و برای من که عکاسی این فیلم را انجام میدادم تجربه خوبی بود این فیلم این قابلیت رو داشت ...