ویدئو: احمد بلباسی

اجرای همزمان واکسن کرونا و آواز محمد گلریز

1400/02/28     16:11
محمد گلریز خواننده اشعار انقلابی صبح امروز سه شنبه با حضور در اجرای طرح واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت همزمان با تزریق واکسن کرونا چند بیتی از شعر امید و زندگی را زمزمه کرد.





اخبار مرتبط
گرما%20و%20کرونا

گرما و کرونا

چشمه علی با پیشینه 8 هزار ساله از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرری، هرساله در فصل گرما، میزبان کودکان و نوجوانانی است که اوقات فراغت خود را با آب تنی در آن می‌گذرانند. تهدیدات شیوع بیماری کووید19 از سال گذشته هم قادر به ایجاد محدودیت و توقف این تفریح پرخطر نشده است. منطقه آزاد رها مانده‌ای که حالا ...

واکسیناسیون%20خودرویی%20سالمندان

واکسیناسیون خودرویی سالمندان

طرح واکسیناسیون خودرویی سالمندان بالای 80 سال از ابتدای هفته گذشته در شیراز آغاز گردیده و از امروز نیز در پارک کوهستانی دراک شیراز پیگیری می شود.در این طرح که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، متقاضیان پس از دریافت پیامک با خودرو‌های خود به محل تزریق واکسن، مراجعه کرده و به نوبت ...

واکسیناسیون%20سالمندان%20علیه%20کرونا

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا

طرح واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال در استان فارس در مراکز درمانی و همچنین برخی از ورزشگاه ها شروع گردیده است و کارمندان علوم پزشکی در این مرحله از واکسن آسترازنیکا جهت واکسینه کردن افراد سالمند استفاده کردند.

آغاز%20واکسیناسیون%20علیه%20کرونا%20با%20واکسن%20اسپوتنیک%20روسی

آغاز واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن اسپوتنیک روسی

با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، صبح امروز سه شنبه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با تزریق واکسن اسپوتنیک وی به گروه درمانی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز و نخستین تزریق به فرزند وزیر بهداشت انجام شد.

نظرات

نظر شما