ویدئو: فاضل بیگی/تدوین: احمد بلباسی

جابجایی کرونا با اتوبوس های شهری

1400/03/03     17:59
طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اجرایی شده اما بدلیل ازدحام مسافران و کمبود فضا در مترو و اتوبوس، اجرای این طرح عملا عقیم مانده است.





اخبار مرتبط
امواج%20پی%20در%20پی%20کرونا

امواج پی در پی کرونا

با شیوع گسترده و موج پنجم ویروس مرگبار کرونا آمار مرگ و میر بر اساس آمار رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیش از 600 نفر در روز گذشت.

موج%20بلند%20کرونا%20در%20سواحل%20مازندران

موج بلند کرونا در سواحل مازندران

سواحل مازندران با ورود پرتعداد مسافران به این استان علاوه بر این که با افزایش ناگهانی تعداد غرق‌شدگان در وضعیت حاد قرار گرفت، به دلیل افزایش ازدحام مردم در ساحل به یکی از کانون‌های پرخطر انتقال ویروس در موج پنجم مازندران تبدیل شده است.

گرما%20و%20کرونا

گرما و کرونا

چشمه علی با پیشینه 8 هزار ساله از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرری، هرساله در فصل گرما، میزبان کودکان و نوجوانانی است که اوقات فراغت خود را با آب تنی در آن می‌گذرانند. تهدیدات شیوع بیماری کووید19 از سال گذشته هم قادر به ایجاد محدودیت و توقف این تفریح پرخطر نشده است. منطقه آزاد رها مانده‌ای که حالا ...

و%20ناگهان%20کرونا

و ناگهان کرونا

به نظر می‌رسد که کشور وارد پیک پنجم کرونا شده و باید منتظر تکرار تجربه‌های سخت و تلخ موج‌های قبلی باشیم. اما، موج جدید بیماری یک تفاوت با موج‌های قبلی دارد و آن هم ویروس جهش یافته "دلتا" است. ویروسی که گفته می‌شود قدرت سرایت آن 140 برابر ویروس انگلیسی است و در حال تبدیل شدن به ویروس غالب در کشور ...

توزیع%20کرونا%20در%20بی%20آر%20تی

توزیع کرونا در بی آر تی

حمل و نقل عمومی به ویژه بی آر تی و اتوبوس‌ها این روز‌ها بازار داغی را برای شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است. مردمی که مجبور به استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی برای جابجایی در سطح شهر هستند و کمبود دستگاه‌های بی آر تی و اتوبوس را دلیل این ازدحام می‌دانند.

نظرات

نظر شما