68256
1401/04/08     07:44

5 راه استفاده از رسانه های اجتماعی برای آثار هنری تان

امروزه، هنرمندان و تجارت ها از رسانه های اجتماعی برای نزدیک شدن به مخاطبانشان و ملاقات با مشتریان شان صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آنها استفاده می کنند.حضور در رسانه های اجتماعی به خالقان آثار هنری اجازه می دهد تا آزادی و صمیمیت خود را بارها و بارها و بیشتر نشان دهند، و در نهایت کار خود را ترویج داده و باعث فروش آن شوند.با توجه به شاخص فروش اجتماعی سال 2017 (SSI)، 78% از فروشندگانی که از طریق رسانه های اجتماعی فروش دارند، از کسانی که از این رسانه ها استفاده نمی کنند بهتر فروش دارند. کاربران آماده خرید هستند.

خب، شما از چه تاکتیک هایی برای سرمایه گذاری روی این روند و به چشم آوردن اثر هنری تان می توانید استفاده کنید؟

در رویکرد خود، شخصی و خصوصی عمل کنید.

افراد در مورد “شخص” به اندازه “اثر” اهمیت قائل می شوند. تحقیقات رسانه های اجتماعی نشان می دهد پست هایی که بصورت اول شخص نوشته می شود، همراه با اشخاص در عکس ها به طور قابل توجهی بیشتر لایک و اشتراک گذاری می گیرند.

هنگام به اشتراک گذاری آثار هنری تان، مهم است چیزی بیشتر از اثر هنری تان برای عرضه داشته باشید. مردم دوست دارند هنرمندی که پشت این آثار هنری است را ببینند. در مورد ماجرا های مسیر هنری تان و داستانی که باعث شد جرقه ی اثر هنری در ذهنتان زده شود به آنها بگویید.

معرفی آثار تجسمی در رسانه های اجتماعی
 

در مورد اینکه عکس هایی از خود در کنار اثرتان به اشتراک بگذارید و یا پست های کمی شخصی بنویسید، استرس نداشته باشید. بخاطر داشته باشید که یک کار ممکن است ساده به نظر بیاید اما وقتی به جزئیات می رسیم می فهمیم دشوار تر از چیزی است که تصور می شود.

مهمتر از همه، فراموش نکنید که از «من» استفاده کنید تا پست ها متقاعد کننده تر به نظر بیایند. رسانه اجتماعی فقط همین است ــ اجتماعی بودن. اشخاصی که در رسانه ها هستند فقط می خواهند روابط معتبر با افراد واقعی ایجاد کنند. حتی اگر این به معنی باشد که کمی بیشتر درمورد خودتان بگویید… انجامش دهید! و با دیدن اینکه چطور دنبال کنندگان شما ندای درون تان را می شنوند، شگفت زده خواهید شد.

 

مدام پست بگذارید

در دنیای رسانه های اجتماعی، پست های بیشتر برابر است با لایک و اشتراک گذاری بیشتر.

ممکن است واضح به نظر برسد، اما عین حقیقت است. با این حال اگر به نظر برسد که این، کل حقیقت است، حق با شماست. این یک هشدار است.

اگر روزی ده بار عکس ها و ویدئو های بسیار زیبا از آثارتان را پست کنید، و ناگهان به یک تعطیلات بسیار ضروری بروید و چیزی پست نکنید؛ مخاطبان شما متوجه غیبت تان خواهند شد. آنها نه تنها متوجه خواهند شد، بلکه این تناقضات منجر به زیان های طولانی مدت در رابطه با لایک ها و اشتراک گذاری شما می شود. لازم به ذکر نیست که، اکثر الگوریتم های اجتماعی، مخصوصا فیس بوک، بطور جدی به عدم ثبات توجه دارند.

در حالی که هر پلت فرم رسانه های اجتماعی و هر متخصصی، استانداردهای خاص خود را در مورد زمان پست گذاشتن، و مساله مهم ثبات داشتن در پست گذاشتن، دارند.

به محض اینکه نوع و سیاست پست گذاری تان را مشخص نمودید، تلاش کنید و به آن پایبند بمانید. می تواند یک یا بیست پست در طول روز باشد، فقط مطمئن باشید چیزی است که می توانید بطور مداوم آن را انجام دهید.

ابزار و ترفندهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند در حالی که در تعطیلات به سر می برید، پست بگذارید. این ابزار به شما کمک می کند تا سیستم هایی را ایجاد کنید که حضور اجتماعی شما پایدار باقی بماند. به محض ورود به دنیای اجتماعی، این وسایل و ابزار مربوط به بثبات قدم داشتن و پایدار بودن را خواهید دید.

محتوای استراتژیک داشته باشید.

این که فقط برای پست گذاشتن مطالبی بگذارید یک مساله است، اما داشتن یک استراتژی که محتوای مطالبی را توجیه می کند مساله دیگری است. قبل از شروع هر گونه کمپین رسانه اجتماعی، از خودتان بپرسید، «اصلا چرا این کار را انجام می دهم؟»

آیا این برای فروش است؟ آیا برای در معرض دید قرار گرفتن است؟ یا برای ارتباط با مخاطبین؟ هر یک از این انگیزه ها برای موفقیت نیاز به استراتژی های متفاوتی دارند.

“اما، همه مطالبی پست می کنند، پس من هم باید آن کار را انجام دهم، درست است؟” نه، کاملا اشتباه است.

در عوض، باید با هدف خود شروع کنید. هدف خود را تعریف کنید و سپس تاکتیک های مورد نیاز برای رسیدن به آن هدف را شخصی سازی کنید. تاکتیک ها به شکل انواع پست ها، عکس ها، اظهار نظر (کامنت ها) در مورد آکانت های دیگران، هشتگ ها و غیره وجود دارند. اگر هدف شما این است که اولین فروش خود را در سه ماه آینده از اینستاگرام داشته باشید، برنامه ای برای رسیدن به این هدف بریزید. در مورد اکانت دیگران نظر دهید و بطور ممداوم عکس بگذارید تا ارتباطات معتبری را ایجاد کنید، چیزی را به رایگان به دیگران واگذار کنید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، و سپس کالاهایی را با قیمت های بسیار پایین برای مدت کوتاهی برای فروش بگذارید و با لینکی مستقیم افراد را به فروشگاه اینترنتی خود هدایت نمایید.

اینکه در انگیزه های خود دقیق باشید، به شما قدرتی می دهد که کاربران اجتماعی از آن قدردانی می کنند. به محض اینکه استراتژی شما مشخص شود، اشکالی ندارد که آن را روی مخاطبانتان اجرا کنید. آنها از صداقت شما خوششان خواهد آمد و احتمالا خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند که به هدف تان برسید.

در سفر خود تحلیلی رفتار کنید

“اما من هنرمند نشدم که به اعداد نگاه کنم!” این احتمالا درست است. با این حال، آنچه که مهم است این است که تزیه و تحلیل می تواند بینش هایی عظیم در مورد استراتژی های رسانه اجتماعی تان به شما بدهد، و کارتان را بهینه سازی کند تا وقت کمتری را صرف رسانه های اجتماعی نمایید.

تجزیه و تحلیل تقریبا برای هر نوع پلت فرم رسانه اجتماعی ساخته شده است و برای استفاده هم نسبتا آسان هستند. به علاوه، پلت فرم های رسانه های اجتماعی بسیار سخت و خوب کار می کنند تا غیر متخصصان بتوانند به راحتی این اطلاعات را هدایت کنند و بدست آورند.

نمونه هایی از بینش های تحلیلی می تواند شامل موارد زیر باشد: زمانی از روز که افراد بازخوردهای خود را چک می کنند، اینکه اکثر فالورهای شما اهل کدام کشورها هستند، مخاطبان شما به چه زبانهایی صحبت می کنند، و اینکه چگونه پست های در مقایسه با دیگر پست ها عمل می کنند. اختصاص دادن زمانی از روز برای بررسی داشبورد تجزیه و تحلیل تان، می تواند مشخص کند که کدام آثار هنری و پست ها بیشتر به چشم مخاطبانتان آمده است. به محض اینکه شما پست های “پر-طرفدار” خود را مشخص کردید، سعی کنید دریابید که چه چیز آنها را از بقیه متمایز می کند. آیا کوتاه هستند یا بلند؟ عکس است یا ویدئو؟ دانستن این مسایل به شما کمک می کند تا به طور مداوم چگونگی برقراری ارتباط با مخاطبین خود و به چشم آمدنتان را بهبود ببخشید.

یک شنونده فعال باشید

شاید بزرگترین مزیت رسانه های اجتماعی این است که بتوانید به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. چه از طریق کامنت باشد یا از طریق پاسخ دادن به توییت آنها، لایک کردن و …، رسانه های اجتماعی به شما فرصتی برای گوش دادن به مخاطبان خود می دهد. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا ببینید که طرفداران شما در مورد چه صحبت می کنند. آیا یک مد جدید و داغ به بازار آمده که مخاطبان شما از آن سیر نمی شوند؟ شاید یک قطعه هنری بحث برانگیز، تکانی به بخش شما بدهد؟ به آن فکر کنید.

با این حال، گوش دادن به هیچ وجه به فضای رسانه های اجتماعی محدود نمی شود. اگر یک موضوع تکراری در گروه اجتماعی “دنیای واقعی” شما وجود داشته باشد یا موضوعی که در رسانه های شما مدام تکرار می شود، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که مخاطبان شما نیز آن را شنیده باشند. به روز بودن با هشتگ های مد روز و ترند های گوگل، یک روش دیجیتال برای دریافتن مشغولیات ذهنی مخاطبان تان است.

زمانی که بدانید دقیقا در دنیای مجازی چه می گذرد، می توانید ارتباط برقرار کنید و مطالب مربوطه را با سهولت بیشتر تولید کنید. پست های موضعی دارای الویت های بالاتر (در میان الگوریتم های رسانه های اجتماعی) هستند و نسبت به پست های عمومی نرخ به اشتراک گذاری بیشتری دارند، پس برای ارتباط برقرار کردن و صحبت با افراد شک به دل راه ندهید.

معرفی آثار تجسمی در رسانه های اجتماعی
 

در پایان…

در نهایت، مسالهه فقط لایک و اشتراک گذاری نیست، بلکه در مورد به اشتراک گذاشتن ثمره زندگی تان با افرادی است که قدر آن را می دانند. در مورد برقراری ارتباط با افرادی است که مایل به، به اشتراک گذاری سفر و زیبایی که شما ایجاد کرده اید.

مهمتر از همه، این دلیلی است که ثابت قدم ماندن شما اهمیت دارد.

شخصی باش، اما خودت باش. تحلیلی باشید، اما خود-انگیز. گوش بدهید، اما نترسی که آنچه در ذهنتان است را بیان کنید.

هنگامی که رسانه های اجتماعی بیانگر خود واقعی ما باشد، و نه فقط یک نمای سطحی، مردم متوجه خواهند شد. هیچ چرخش بزرگتری از این وجود ندارد که مردم تلاش کنند کسی جز خود واقعی شان باشند، و کاربران اینترنت می توانند به راحتی این را تشخیص دهند. به همین ترتیب، یک بازار بزرگ برای اصالت وجود دارد، و درست مانند هنرمندان و خلاقان، می توانید به آنچه انجام می دهید، افتخار کنید و افرادی را پیدا کنید که از شما حمایت می کنند.

با استفاده از تمام این روش ها در حالی که نسخه معتبر از خودتان واقعی تان را حفظ می کنید، مطمئن باشید که برای خود و اثر هنری تان شور و شوقی به پا می کنید. پس، شخصی باش، سازگار باش، استراتژیک باش، تحلیل گرا باش، و گوش بده، اما بالاتر از همه اینها، واقعی و حقیقی باش.






منبع خبر : fardmag.ir
اخبار مرتبط
هنرمندان،%20کار%20شما%20به%20نوعی%20تجارت%20است%20به%20آن%20افتخار%20کنید

هنرمندان، کار شما به نوعی تجارت است به آن افتخار کنید

هنرمندان، کار شما به نوعی تجارت است. به آن افتخار کنید! اکنون زمان مواجه شدن با حقیقت است. اگر شما یک هنرمند فعال هستید، پس می توان گفت که کارآفرین هم هستید.می دانم؛ هضم این قضیه سخت است، بخصوص از آنجا که به شما تلقین شده بود که مستقل بودن و راه خاص خود را پیمودن به معنای تا دیروقت بیدار ماندن، ...

درس‌هایی%20که%20هنرمندان%20می‌توانند%20به%20کارآفرینان%20بیاموزند

درس‌هایی که هنرمندان می‌توانند به کارآفرینان بیاموزند

هنرمندانی که به کارشان علاقه‌مندند، درس‌های زیادی برای آموختن به کارآفرینان دارند. هیچ کس به اندازه­‌ی یک هنرمند با شور و اشتیاق علاقه­‌ی خود را دنبال نمی­‌کند و بیشتر از او ریسک نمی‌کند.

نظرات

نظر شما