فاطمه عابدی

رقیب عاطفی کودکان

1399/12/17     12:07
نظام آموزشی ما در بحران کرونا مثل دیگر بحران ها غافلگیر شد. گرچه ماهیت خاص این پدیده و فراگیری آن تاحدی قابل فهم بود ولی ناتوانی نظام آموزشی در مواجه با شرایط کرونا و عدم تصحیح خطاها باعث شد که بیشتر بار مسوولیت آموزشی فرزندان به دوش خانواده ها بی افتد. خانواده ها بودند که باید برای فرزندان خود گوشی و تبلت و اینترنت تهیه کنند. خانواده ها باید کمک یار فرزند خود باشند و در کنار زحماتی که بسیاری از معلمان زحمتکش انجام می دهند بار خانواده ها بسیار سنگین تر شد. در چنین وضعیتی علاوه بر نا مانوس بودن شیوه آموزش مجازی، مشکلاتی اعم از ناتوانی در تامین ابزار آموزشی که به یکباره گران قیمت شده بود بار روحی وروانی بیشتری بر کودکان و خانواده ها وارد آورد. به عبارتی می توان گفت بچه ها و خانواده ها در سایه کرونا با شکافی به نام شکاف دیجیتال که به خصوص بعد از شیوع کرونا بیشتر شده است وارد جدالی نابرابر شدند. جدالی که خود نمادی از خشونت پنهان کرونا بر کودکان به شمار می رود.
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
1/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
2/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
3/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
4/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
5/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
6/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
7/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
8/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
9/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
10/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
11/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
12/12
آموزش مجازی با تبلت و گوشی موبایل
نظرات

نظر شما