ویدئو: پوریا ترابی

کمین کرونا در بوستان ایثار

1400/01/25     10:57
با توجه به تذکرات مکرر مسئولان ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم حضور در بوستان‌ها و پارک های سطح شهر، ولی متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم قزوین در بوستان ها حضور یافته و به دورهمی و تفریح پرداختند!!!قابل ذکر است ویروس پرخطر کرونا روزانه جان دهها ایرانی را بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مراکز عمومی و پرجمعیت را میگیرد.





اخبار مرتبط
کاسبی%2020%20،%20کرونا%20100

کاسبی 20% ، کرونا 100%

در حالی ‌که این روزها با گشت‌وگذاری در مناطق مختلف شهر تعداد بسیار زیادی از صنوف متخلف را آشکارا می‌توان دید، مسئولان دستگاه‌های نظارتی و متولی کنترل بازار اما با آماری خودساخته سعی در گل ‌و بلبل نشان دادن اوضاع دارند و شاید به این وسیله تلاش دارند خلأ حضورشان در میدان و ضعف مدیریت خود را در این ...

زور%20کرونا%20هم%20به%20دستفروشان%20نرسید!

زور کرونا هم به دستفروشان نرسید!

این روزها ازدحام در بازار دستفروشها، پذیرای این ویروس کشنده شده است و به راحتی جان مردم را تهدید می‌کند؛ شاید یکی از عمده‌ترین دلایلی که مردم را به سمت بازار سوق می‌دهد، پهن بودن بساط دستفروشان باشد که با تعداد کثیری در پوست شهر رشد کرده‌اند.اکثر افراد و حتی دستفروشان، بدون داشتن ماسک و دستکش در ...

ذکر%20شهادتین%20در%20تزریق%20واکسیناسیون%20کرونا%20به%20سالمندان

ذکر شهادتین در تزریق واکسیناسیون کرونا به سالمندان

مرحله دوم تزریق واکسیناسیون کرونا به افراد پرخطر با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد.

کودک%20مبتلا%20به%20کرونای%20انگلیسی

کودک مبتلا به کرونای انگلیسی

پیک سوم کرونا در استان خوزستان آغاز شده است و این بار وضعیت ، خطرناک تر از 2 پیک قبلی طغیان این بیماری در استان است زیرا این بار ویروس جهش یافته انگلیسی است که با سرعت انتشار چندبرابری، طول و عرض شهرهای استان رادر نوردیده است و به ویژه در تجمعات جولان می دهد.

نظرات

نظر شما