محمد آهنگر

کودک مبتلا به کرونای انگلیسی

1399/12/06     08:35
پیک سوم کرونا در استان خوزستان آغاز شده است و این بار وضعیت ، خطرناک تر از 2 پیک قبلی طغیان این بیماری در استان است زیرا این بار ویروس جهش یافته انگلیسی است که با سرعت انتشار چندبرابری، طول و عرض شهرهای استان رادر نوردیده است و به ویژه در تجمعات جولان می دهد.





اخبار مرتبط
کمین%20کرونا%20در%20بوستان%20ایثار

کمین کرونا در بوستان ایثار

با توجه به تذکرات مکرر مسئولان ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم حضور در بوستان‌ها و پارک های سطح شهر، ولی متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم قزوین در بوستان ها حضور یافته و به دورهمی و تفریح پرداختند!!!قابل ذکر است ویروس پرخطر کرونا روزانه جان دهها ایرانی را بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور ...

انجام%20سریع%20تست%20کرونا%20در%20خیابان%20های%20اهواز

انجام سریع تست کرونا در خیابان های اهواز

اتوبوس‌آمبولانس به منظور کاهش تردد افراد و کاهش خطر انتقال ویروس کرونا در اهواز از بیمارانی که گواهی از پزشک دارند، تست کرونا را به صورت رایگان انجام می دهند.

ویروس%20دیو%20سپید!

ویروس دیو سپید!

فردوسی خردمند ارزش‌های فرهنگی ژرف و جان‌فزایی را در کالبد این سرزمین دمیده که بخشی از زندگی اجتماعی و خوی انسانی ایرانیان شده است. همه ما داستان جنگ کیکاوس با دیوان مازندران را شنیده‌ایم و با هفت خوان یا هفت‌خان رستم آشنا هستیم. آیا ایستادگی ملت ما در روزهای دشوار کنونی، ازخودگذشتگی ستایش‌برانگیز ...

آغاز%20واکسیناسیون%20علیه%20کرونا%20با%20واکسن%20اسپوتنیک%20روسی

آغاز واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن اسپوتنیک روسی

با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، صبح امروز سه شنبه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با تزریق واکسن اسپوتنیک وی به گروه درمانی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز و نخستین تزریق به فرزند وزیر بهداشت انجام شد.

نظرات

نظر شما