بابک برزویه

مشارکت عمومی کسبه و مردم استانبول در رعایت قرنطینه

1400/01/29     16:47
کلانشهر استانبول در ترکیه روز‌های یکشنبه همچنان در شرایط قرنطینه است. خیابان‌ها خلوت و فروشگاه‌ها تعطیل اند. عادی سازی شرایط کرونایی در دو هفته اخیر، این کلانشهر را در روز‌های هفته غیرقابل کنترل کرده است. آمار مبتلایان به کرونا در سراسر ترکیه دستکم سه برابر افزایش یافته است.





اخبار مرتبط
انعکاس

انعکاس

تصاویری از زندگی روز مره و محیط پیرامون / استانبول ترکیه

کرونان

کرونان

«کرونان» به پهنای سیاره مجروح آدمی، دوباره موج ایجاد کرده ! اخبار همه خوفناک و هول‌آور است. هر شبانه‌روز در ایران قریب به صد و پنجاه انسان در تنهایی و یأس و بی‌پناهی قربانی می‌شوند و این تازه آمار است، معدل است و رضایت به ارقام است! چه روزگار منحوسِ معرفت‌کشی: نان و کرونا، کرونانِ به کیفرآلوده‌ ...

کاسبی%2020%20،%20کرونا%20100

کاسبی 20% ، کرونا 100%

در حالی ‌که این روزها با گشت‌وگذاری در مناطق مختلف شهر تعداد بسیار زیادی از صنوف متخلف را آشکارا می‌توان دید، مسئولان دستگاه‌های نظارتی و متولی کنترل بازار اما با آماری خودساخته سعی در گل ‌و بلبل نشان دادن اوضاع دارند و شاید به این وسیله تلاش دارند خلأ حضورشان در میدان و ضعف مدیریت خود را در این ...

تست%20سریع%20کرونا%20در%20ایستگاه%20راه%20آهن%20اندیمشک

تست سریع کرونا در ایستگاه راه آهن اندیمشک

تست کرونا برای مسافران راه آهن اندیمشک الزامی است. بعد از خرید بلیط قطار پیامکی به تلفن همراه مسافران مبنی بر انجام تست کرونا یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه آهن ارسال می شود.و در صورت جواب منفی تست کرونا مجوز سفر برای مسافران صادر می شود.

ذکر%20شهادتین%20در%20تزریق%20واکسیناسیون%20کرونا%20به%20سالمندان

ذکر شهادتین در تزریق واکسیناسیون کرونا به سالمندان

مرحله دوم تزریق واکسیناسیون کرونا به افراد پرخطر با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد.

انجام%20سریع%20تست%20کرونا%20در%20خیابان%20های%20اهواز

انجام سریع تست کرونا در خیابان های اهواز

اتوبوس‌آمبولانس به منظور کاهش تردد افراد و کاهش خطر انتقال ویروس کرونا در اهواز از بیمارانی که گواهی از پزشک دارند، تست کرونا را به صورت رایگان انجام می دهند.

آغاز%20واکسیناسیون%20علیه%20کرونا%20با%20واکسن%20اسپوتنیک%20روسی

آغاز واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن اسپوتنیک روسی

با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، صبح امروز سه شنبه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با تزریق واکسن اسپوتنیک وی به گروه درمانی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز و نخستین تزریق به فرزند وزیر بهداشت انجام شد.

نظرات

نظر شما