محمد آهنگر

انجام سریع تست کرونا در خیابان های اهواز

1399/12/06     08:50
اتوبوس‌آمبولانس به منظور کاهش تردد افراد و کاهش خطر انتقال ویروس کرونا در اهواز از بیمارانی که گواهی از پزشک دارند، تست کرونا را به صورت رایگان انجام می دهند.





اخبار مرتبط
واکسیناسیون%20خودرویی%20ناوگان%20حمل%20و%20نقل%20عمومی%20با%20واکسن%20ایرانی%20کوو%20برکت

واکسیناسیون خودرویی ناوگان حمل و نقل عمومی با واکسن ایرانی کوو برکت

واکسیناسیون خودرویی ناوگان حمل و نقل عمومی با واکسن ایرانی کوو برکت عصر امروز یکشنبه در پایگاه واکسیناسیون خودرویی ذهتاب شیراز انجام شد.

تست%20کرونا%20از%20عوامل%20برگزاری%20انتخابات%20در%20تبریز

تست کرونا از عوامل برگزاری انتخابات در تبریز

تست کرونا از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان تبریز امروز پنجشنبه 27 خردادماه 1400 در محوزه مرکز تربیت معلم علامه جعفری برگزار شد.

واکسیناسیون%20خودرویی%20سالمندان

واکسیناسیون خودرویی سالمندان

طرح واکسیناسیون خودرویی سالمندان بالای 80 سال از ابتدای هفته گذشته در شیراز آغاز گردیده و از امروز نیز در پارک کوهستانی دراک شیراز پیگیری می شود.در این طرح که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، متقاضیان پس از دریافت پیامک با خودرو‌های خود به محل تزریق واکسن، مراجعه کرده و به نوبت ...

واکسیناسیون%20سالمندان%20علیه%20کرونا

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا

طرح واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال در استان فارس در مراکز درمانی و همچنین برخی از ورزشگاه ها شروع گردیده است و کارمندان علوم پزشکی در این مرحله از واکسن آسترازنیکا جهت واکسینه کردن افراد سالمند استفاده کردند.

مشارکت%20عمومی%20کسبه%20و%20مردم%20استانبول%20در%20رعایت%20قرنطینه

مشارکت عمومی کسبه و مردم استانبول در رعایت قرنطینه

کلانشهر استانبول در ترکیه روز‌های یکشنبه همچنان در شرایط قرنطینه است. خیابان‌ها خلوت و فروشگاه‌ها تعطیل اند. عادی سازی شرایط کرونایی در دو هفته اخیر، این کلانشهر را در روز‌های هفته غیرقابل کنترل کرده است. آمار مبتلایان به کرونا در سراسر ترکیه دستکم سه برابر افزایش یافته است.

بیمارستان%20پشتیبان%20بیماران%20کرونایی%20در%20شیراز

بیمارستان پشتیبان بیماران کرونایی در شیراز

موج چهارم کرونا باعث افزایش بیماران کرونایی در شیراز و شهرهای اطراف استان شده است و بر همین اساس ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان ها تکمیل و جوابگوی بیماران نیست از این رو ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دیگر دستگاه های نظامی ، سازمان علوم پزشکی و ستاد کرونای فارس اقدام به برپایی بیمارستان ...

لحظه%20تحویل%20سال%20در%20بخش%20مراقبت‌های%20ویژه%20کرونا

لحظه تحویل سال در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا

لحظه تحویل سال در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک جوی متفاوت داشت، محیطی آرام، تنها گاهی صدای سرفه و نفس‌هایی بریده بریده می‌آمد، برخی پرستاران قرآن به دست و آیاتی را زمزمه می کردند.دعای تحویل سال که پخش می‌شود همه دست هایشان به سمت آسمان می‌گیرند و دعای همه در ...

کودک%20مبتلا%20به%20کرونای%20انگلیسی

کودک مبتلا به کرونای انگلیسی

پیک سوم کرونا در استان خوزستان آغاز شده است و این بار وضعیت ، خطرناک تر از 2 پیک قبلی طغیان این بیماری در استان است زیرا این بار ویروس جهش یافته انگلیسی است که با سرعت انتشار چندبرابری، طول و عرض شهرهای استان رادر نوردیده است و به ویژه در تجمعات جولان می دهد.

ویروس%20دیو%20سپید!

ویروس دیو سپید!

فردوسی خردمند ارزش‌های فرهنگی ژرف و جان‌فزایی را در کالبد این سرزمین دمیده که بخشی از زندگی اجتماعی و خوی انسانی ایرانیان شده است. همه ما داستان جنگ کیکاوس با دیوان مازندران را شنیده‌ایم و با هفت خوان یا هفت‌خان رستم آشنا هستیم. آیا ایستادگی ملت ما در روزهای دشوار کنونی، ازخودگذشتگی ستایش‌برانگیز ...

آغاز%20واکسیناسیون%20علیه%20کرونا%20با%20واکسن%20اسپوتنیک%20روسی

آغاز واکسیناسیون علیه کرونا با واکسن اسپوتنیک روسی

با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، صبح امروز سه شنبه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با تزریق واکسن اسپوتنیک وی به گروه درمانی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز و نخستین تزریق به فرزند وزیر بهداشت انجام شد.

نظرات

نظر شما