58909
1400/02/15     09:52

سیاست های متناقض مانع تحقق شعار سال

نمی داند چشم به راه الطاف الهی بماند یا تحقق شعار تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ؟!! می گوید: درد ما درد یکی دو سال اخیر کرونایی نیست بلکه آنچه دلهره های زندگی با کرونا را افزایش میدهد، پیوسته صعودی شدن شیب تند نرخ تورم از سالهای قبل هست که مصائب ما را همراه با شیوع کرونا و بیکاری های مضاعف دوچندان کرده حال بماند از اینکه قسط وام یک میلیون تومانی کرونای لعنتی را هم باید با سودش پرداخت کنیم که ای کاش نمیگرفتیم .

کارگر ساختمان
 

وجود ارزشمندکارگران که با تلاش خود کارگردانی چرخه اقتصاد کشور را عهده دار هستند .ضرب آهنگ برآمده از بازوان پرتوانشان درحرکتی جسمی فکری ضربان نبض سازندگی توسعه تمدنها را بوجود می آورد که همواره رشد حیات بشریت مدیون تلاش آنهاست.
زحمات افرادی که در کنار بی توجهی ها و ناملایمات اقتصادی جامعه بدون پشتوانه برنامه ریزی شده مناسب، همچنان با کار خود زندگی مشقت  باری را می گذرانند تا امور چرخ سازندگی از حرکت باز نایستد چراکه جوامع درحال توسعه بدون کارگران نامفهوم و بدنه اقتصاد بدون همت کارگران فلج می شود پس لازمه وجود ذی جود این بلند همتان زحمتکش درعرصه اقتصاد جامعه، رفع موانع و  ناامیدی هاو چالشهای معیشتی آنها در سال تولید، حمایت و پشتیبانی از کار کارگران و رفع موانع چرخ  اقتصادی تولیدکنندگان در دولت امید و تدبیر  است.






منبع خبر : نورفتو/ گلناز پیغمبرزاده
اخبار مرتبط
دستان%20کثیف%20در%20سفره%20معیشت%20ملت

دستان کثیف در سفره معیشت ملت

قدیم الایام کسی مرغ را با عناوین مرغ روز، مرغ آمریکایی یا مرغ ماشینی نمی شناخت، صرفا مرغی مورد اقبال خانواده بود که در حیات خانه خود پرورش داده و تولید می شد که این امراطمینانی بر سلامت غذایی سفره خانوار هم بود.. اما امروزه با تغییر فرهنگ و روی آوردن به مصرف گرایی، مرغ های ماشینی بعنوان کالای ...

کارگران%20در%20دوراهی%20جان%20یا%20نان

کارگران در دوراهی جان یا نان

در ایران وزارت کار ساکت است، اما مرکز پژوهش‌های مجلس برآورد کرده که بین دو میلیون و 870 هزار تا شش میلیون و431 هزار نفر از شاغلان فعلی، تحت تاثیر شیوع ویروس شغل خود را از دست بدهند. این آمار اعشاری با توجه به جمعیت 14 میلیونی کارگران، کمی تا قسمتی غلط به نظر می‌رسد. تنها در یک فقره، 70درصد کارگران ...

نظرات

نظر شما